Bieg wściekłej babci: Świąteczne miasteczko (Angry Gran Run: Christmas Village)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 17

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 198816

Zwariowana gra zręcznościowa powraca w świątecznym wydaniu!

A/D= Lewo/Prawo
Strzałka w górę/w dół = Skok/ Wślizg
Strzałki w bok = Zakręt

Komentarze do Bieg wściekłej babci: Świąteczne miasteczko (Angry Gran Run: Christmas Village)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
mati756 2013-12-20 17:46:55 +18
fajna
RayanAsasin 2013-12-20 18:09:59 +16
Te gry stają się coraz bardziej żałosne na cda ,,Bieg Wściekłej Babci" ? co to ma być to już nawet nie jest śmieszne tu trzeba płakać.
MIneratPL 2013-12-20 20:42:23 +3
@RayanAsasin: Ale one są wrzucane nie robione więc wiń tych ktuży zrobili i wrzucili
lord9 2013-12-21 11:42:23 +2
@RayanAsasin: Zgadzam się z MlneratPL
grenlandia 2013-12-22 20:32:51 +2
@RayanAsasin: ta gra jest super a nie
grenlandia 2013-12-23 09:46:04 +4
@RayanAsasin: sam jesteś żałosny
RayanAsasin 2014-01-08 15:09:58 +5
@grenlandia: Żałosne to są twoje teksty które mamusia ci podpowiada.
barteksoczynski28 2015-05-23 19:41:27 +1
@RayanAsasin: ty jesteś żałosny na cda
Piotrek_Lukasiewicz 2015-10-18 17:49:13 +1
@RayanAsasin: Baby...to nie ma być śmieszne tylko FAJNE
avie111 2013-12-29 17:13:19 +13
fajna mam na tablecie,telefonie ,laptopie i komputerze i mam wszystie stroje:-) a gram w gre Tajemne miasto 3d kto w to gra niech do mnie napisze oczywiście na cda i lif też:-)
_ZAJEBISTY_ 2014-02-12 11:35:06 +11
kto lubi to gre pisze na hacie
pietros 2014-01-27 12:20:28 +8
Spoko gra. Polecam 8/10. ;)
Złodziej_ 2014-07-26 15:22:33 +6
Fajna gierka polubiłem to :D
kacper2014 2014-05-19 21:07:45 +6
ale spoko gra
kacper2014 2014-05-19 21:06:42 +6
miałem to na komórce tylko ze inna wersja gry
jakubek32 2014-03-25 16:37:58 +6
zajebioza
MDWXD 2014-04-06 10:02:49 +2
@jakubek32: Jakubek32 piszę się zajeboza a nie zajebioza
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-14 14:30:35 +6
daje tej grze 10/10
patrykos5A5 2014-01-01 14:20:28 +6
fajowa gra mam 3 kostiumy 10/10
artur1231234 2013-12-24 08:39:35 +5
no zajeb gra heh
POLSKA_TROOL 2013-12-24 00:04:43 +5
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Korin 2014-02-19 17:56:43 0
@POLSKA_TROOL: co ty piszesz
Piotrek_Lukasiewicz 2015-10-18 18:56:54 0
@Korin: To debil lepiej z nim nie rozmawiaj
KoXuUu 2013-12-20 19:27:17 +5
spoko ;)

grenlandia 2013-12-20 21:52:40 +3
@KoXuUu: zgadzam się z tobą :);)
milosz272 2013-12-20 18:58:33 +5
masz racje rayanasasin
Mystic_Force 2014-08-17 22:34:52 +4
Baba z downem
MDWXD 2014-04-06 10:01:47 +4
Nie wiem dlaczego ,,Bieg Wściekłej Babci'' 3 nie działa a
Bieg wściekłej babci: Świąteczne miasteczko (Angry Gran Run: Christmas Village)
to działa jak coś to to skopiowałem Bieg wściekłej babci: Świąteczne miasteczko (Angry Gran Run: Christmas Village) bo mi się nie chciało pisać xD
truskawki_1 2014-02-22 20:18:50 +4
fajne 10/10 i do ulu
Gracjan427 2014-02-22 14:24:06 +4
najlepiej na telefon i tablet
koxupl123 2014-02-16 10:03:59 +4
chciałbym mieć taką babcię xD
Korin 2014-02-19 17:54:31 +2
@koxupl123: ja tez
Złodziej_ 2014-07-26 15:43:23 +1
@koxupl123: i ja xDD
Więcej

Logowanie